Lucia

I måndags var det luciafirande på dagis.
Emilia skulle absolut ha sin hund med sig.
Dom va så himla fina allihopa, hittade inte kameran :/
Efter dom sjungit fick vi fika på dagis som barnen gjortSkinkstut, lussekatter och pepparkakor.
Sa till Emilia
-va duktiga ni var!
- Mamma... Jag sjöng inte ens..
Haha oki, nä men ni var duktiga iaf =)

Min Älskade Prinsessa

Trodde ju att hon skulle ha tomteklänning men då hade Micke skickat me dessa tärnlinnen. Tusan att jag inte visste för då hade jag ju köpt en krona :(
Men hon va så fiin min tjej ändå ♥







Helgen närmar sig med stormsteg.
På lördag är det begravning för min älskade momma.
Känns jobbigt, jag klarar ju inte av begravningar.
Kommer att bli Tungt!
Älskade Älskade Fina Momma ♥
Jag har nog inte velat förstå att hon inte finns längre och det kommer
nog bli ganska definitivt på lördag... Vill Inte.... Vill Inte....

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så fina kort på min prinsessa :o)

Älskade Johanna det kommer att gå bra på lördag, jag ska ta hand om dig om du får jättejobbigt, konstigt nog känner jag mig så stark, har inte precis varit det förr vid dödsfall...



Vi ska ha en jättefin stund i vackra Frösö kyrka och vi ska glädjas åt att Mamma har fått det lugnt och tryggt eftersom hon hade så jobbigt. Styrkekramar till dig mitt hjärta <3

2010-12-17 @ 10:38:10
Postat av: Monika

Hoppas det gått så bra det nu kan gå en dag som denna! Skickar massa varma kramar till dig gumman <3

2010-12-18 @ 17:14:52
URL: http://missgloria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0