Massa på G

Livet leker och det känns helt underbart!

Hade ju mest av allt velat köpa en kåk NU.
Men det finns ju inga i Torvalla nu så vi lägger det på hyllan ett tag.
Så nu ska vi verkligen få tummen ur och fixa här i lägenheten.

Igår stod jag i 5 timmar och fixade med filmen på kaklet.
Jag som hade lovat mig själv att aldrig nånsin göra om det!
Har så ont i ryggen idag...
Men vill man ha det fint så får man lida pin!
Vart väl krokigt och lite tokigt, men inte mitt fel att ÖBOhus har snea hus ;)

Idag har jag gjort lite rum i ett skåp så jag fick in vårna fritös, vill ha rena bänkar nu!
Har kikat på Ikeas hemsida, har hittat en skitsnygg bänkskiva som vi ska köpa, också även massa små saker som kommer göra vårt kök suuuperfint =)
Ska köpa vit färg och måla lite detaljer i köket.
Jag är verkligen på G, taggad som tusan och det känns så kul!
Ska även kolla lite tapeter till köket där vi ska slå igen hålet till köket.
Det kommer se mindre ut nu men det struntar jag i, jag behöver mer bänkyta och ett till skåp!
Och jag tror detta kommer bli sjukt bra!

Bjuder på en bild på mitt hjärta!





Over And Out





Kommentarer
Postat av: Monika

You go girl!!! =)Tjacka, tjacka köp!!!

Håll kreditkortet varmt så inte pengarna fryser inne!!!

2010-12-07 @ 16:15:55
URL: http://missgloria.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad kul att fixa och göra iordning! För mig går det i "skov" och just nu är jag inte för att grejja alls!



Kram

2010-12-07 @ 17:49:44
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0