Nån som vart snäll i år!?

Ja det måste det ha vart med tanke på det berg me julklappar
som befinner sig hemma hos oss :P






Och ändå är inte alla julklappar här än!!

Man säger varje år att i år blir det inte mkt klappar ändå är det så mycket att de knappt får plats under granen!


La in lite bilder från mobilen då hittade jag dom här



Så jäkla Underbar unge ♥



Peggy & Älsklingen ♥







Just nu väntar jag på att Syster, Richard och Mamma ska komma.
Måste fixa dom sista klapparna till Rätan.
Och den viktigaste är typ kvar till Darlingen...
Fan är så irriterad på CSN... Hur i hela h*lvete kan man ha en brytperiod NU?
Får inte många kr före jul. Så ledsamt :(
Jag får göra det bästa av situationen. Huvudsaken barnens julklappar är klara!
Får väl lägga en lapp i ett paket och skriva - Här skulle det ligga ******** men du får det efter jul.
Haha.. Så såg dom flesta födelsedagspresenterna ut när vi va små, mamma fick nästan aldrig sakerna hon beställt i tid ;)

Stress Stress Stress....

Igår va jag hemma hos mamma och bakade knäck, kola och sen gjorde hon lussekatter.
Vi åt Tacos och hade så himla mysigt, fick liite julkänlsa iaf! ♥
Sen kom Daniel och sen åkte vi och shoppade de sista klapparna till barnen!
Sen kollade vi på Morden i Sandhamn, riktigt bra tycker jag.
Efter det kollade vi på Bröderna Karlsson. Haha skitrolig...

Inatt har jag sovit som en stock. så jävla sköööönt =)

Nä nu ska jag fli till me lite innan dom kommer.

Pözz & Kram

Kommentarer
Postat av: Lina

Men gud vad många klappar! Vilka glada barn ni kommer att ha på jul :D I och för sig kommer inte mina att gråta på julafton heller men jag ligger efter i handlingen kan jag medge när jag såg eran hög! Haha! Och f*n vad stor Emilia har blitt! Snart dags för en till kotte kanske??? :D PUSS OCH GOD JUL!

2010-12-23 @ 17:53:00
URL: http://lollinona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0