Silver Fang

Åhh jag vill ha tillbaka min filmer NUUUU!!!
Dom bästa filmerna EVER!

Kommer inte att låna ut dom nån fler gång.
Har haft dom utlånade i över 1 ½ år nu.......











Åldersgräns 15 år

Silver Fang är historien om den lille björnhunden Silver som ser sin pappa Riki bli dödad av den jättelike björnen Akaka Booto och beslutar sig för att utkräva en blodig hämnd. Vi får följa Silver från de första hårda träningspassen till de spännande första björnjakterna och samlandet av starka stridshundar för det slutgiltiga avgörandet med Akaka Booto....

Denna specialutgåva i oklippt version innehåller mer än 3 timmar tidigare outgivet material. Nu kan vi följa historien från början till slut med japanskt originaltal i en mycket exklusiv digipack.


Ni som inte sett denna film GÖR DET!!!
Jag själv är uppvuxen med denna film och jag ÄLSKAR den!

Ha det gott!




Kommentarer
Postat av: Lina

Men gud! Dom där filmerna kollade ju jag och Yvonne på när vi gick i lågstadiet! Haha! Snacka om minnen jag fick nu :D KRAM!

2010-12-06 @ 17:25:54
URL: http://lollinona.blogg.se/
Postat av: Sara

Huvva... Jag bara grinade när dessa filmer rullade! Johanna plågade oss med att hyra dessa när det var hennes tur att välja film... =)



Kram

2010-12-08 @ 09:40:58
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag älskar Silver fang! :) Har alla filmerna jag med :)

2010-12-09 @ 20:59:42
URL: http://jagochmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0