Mycke gjort

Igår fick jag vääldigt mycket gjort. Får alltid det då jag är utan dator. Min batteriladdare hade sagt upp sig men Darlingen har fixat det nu. Tack :-)

Igår va det en riktig städdag.
  • Städade och vek alla kläder i sovrummet, dammsugade och dammade
  • Drog undan soffan och städade bakom, tog bort mattan, dammade, fixade bland alla dvd skivorna, tog in hyllan från Kevins rum till vardagsrummet.
  • Städade Kevins rum, rensade lite
  • Städade under badkaret. *blä* va äckligt det va där
  • Städade alla skåpluckor även invändigt i vissa, städade bakom spisen (välbehövligt), skrubbade under mattan i köket, ( har blivit missfärgningar där den ligger)
  • Möblerat om i köket.
  • Dammsugade och dammade hela lägenheten.

Har säkert glömt en massa. Skönt att det är gjort iaf!

Som jag skrev förut så skulle jag säkert bli besviken iom att jag hade så mkt förhoppningar och så vart det naturligtvis, Känns pisstråkigt, vi hade ju bestämt och allt, men men.. Thats life... Tydligen.
Nya tag nu. Kanske lägger jag ner allt, men ska ge det ett försök till.

Idag fick man pengar *Äntligen*. Har inte varit såhär pank på väääldigt länge. Varit skitjobbigt!!!

Allmänt less på folk och fä...  Synd man inte kan bli kvitt vissa energibovar! Får se hur länge jag står ut.
Finns ingen som jag avskyr mer iaf.. Finns absolut INGET gott i den människan, en egoistisk människa som använder andra människor som knähundar.  Och det jävliga är att personen ALLTID kommer undan med sitt dåliga beteende och allt ska vara på dennes villkor... Jag har utvecklat allergi mot denna människa.


Nu ska jag få barnen dom sista kläderna så ska vi gå ner på dagis.
-27 ute känns inge kul alls.. Så otroligt less på denna kyla nu så fyyyyyy...

Ge Mig Sommar & Sol



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0