Polio & Kärlek

Helgen har flytit på, har varit lite strul. Men så är det väl när man är förälder ;)
Jag och Daniel har myst och kollat film, en riktigt lugn helg. Skönt. Synd bara att det varit så kallt. Inge kul att vara ute och åka pulka då, gjorde ett försök igår men Millan satt bara och grät, kände mig som världens elakaste mamma så vi gick in igen.

Har även en hemlis på lut, vi får se hur det blir med den saken, har känt mig så fruktansvärt glad, men nu vet jag inte, känns som man kommer att bli besviken en än gång. Så jag ska sluta hoppas och ha en massa förväntningar... 
 Det som känns trist är väl att några i min närvaro inte kommer att dela vår lycka.. Men det är vårat liv och våra beslut...
 

Mamma har varit i Rätan, min älskade syster och hennes sambo har varit till Sundsvall och fått rå om varandra rejält, det behövde dom verkligen jag hoppas att dom hade en supermysig trip.

Idag skulle jag plugga, Frida kom upp men vi satt mest och snackade om människor vi absolut inte tycker så bra om, knepigt det där med vissa, hur dom bara går på och försöker förstöra för andra... *Ogilla*
Sen vid 13.30 fick jag panik och kuta ner till dagis, Kevin skulle få sin 5 års spruta kl 14.00.
Paaanik, vet ju hur seg han är på att gå så jag trodde aldrig vi skulle hinna, men kl 13.58 kom vi innanför dörrarna. Puuh.. Han va super duktig så vi gick på affären och köpte lite gott, hade en mysig promenad hem, lite gnäll i början men sen gick det över. Jag skulle lämna honom och gå hem igen, men kände att jag hellre tog med dom hem tidigare så vi hämtade Millan och gick hem. Nu kikar dom på Bethoven och myser i soffan.

Jag vill ha ett större hem, vi letar febrilt och satt ut annons, men verkar gå trögt, Nn därute borde väl behöva byta? Så många som går isär just nu, fast många molhåller ju på sina 5:or trots dom egentligen inte behöver den, tycker det är dåligt att det finns så få av dom.
Mest av allt vill vi ha hus, men hur mycket kostar inte det då? Och vi vill ju bo här i Torvalla, våra barn går ju skola och dagis här, men då kostar husen 2 mille... Helt galet!

Har funderat en massa, tycker det är skittråkigt att ha lösen på bloggen, så jag funderar skarpt på att ta bort det och se hur det blir. Många som jag inte vill ska läsa min blogg kanske inte tänker på att gå in och kolla och då märker dom ju inte att jag tagit bort lösen. Eller så ger ja blanka fan i att bry mig om dessa "snokare"...

Skulle vilja byta header på min blogg, eller färg, man ser så dåligt texten med dessa färger.

I skolan gå det bra. Ligger inte efter och det känns super, har en uppgift jag ska avstämma men den har jag gjort så det är bara att boka in en tid.
Ska göra en sista helg också på praktiken, har skjutit på de länge nu. *Dumma mig*

Jag känner mig lyckligast i världen att Daniel och jag hittat tillbaka, eller ja vi har ju hela tiden känt att vi hör ihop, men jag har bara stött bort honom.
Men tack älskling för att du står ut med mig och mina humörsvägningar.
Låg och funderade häromdagen, när jag mådde som absolut SÄMST i hela mitt liv, vem fanns där då? Jo -DU, Trots allt jag gjort mot dig, så va du ändå den som låg och höll om mig och som fanns där.
Jag kan inte förstå vad jag gjort som förtjänar din kärlek. En kärlek så stark jag aldrig varit med om förut.
Du Är Mitt Liv





Nyårsafton 2009-2010




By the way.. Fick nu mailet jag väntat på.. Hur Happy som helst..
Håll Tummarna!



Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt att läsa att ni har det bra ihop! Det där med lägenheter är ju ett gissel! Vissa har ju 2 års väntetid på Östersundsbostäder! Hoppas allt löser sig med "överraskningen" sånt är alltid kul! Och strunt i om folk har åsikter om det, det har folk alltid.

Kraaam!

2010-02-22 @ 16:34:18
Postat av: SandraJ

Men vad trevligt med lite glädje för dig! =) Det behöver du gumman!

Nu blev jag ju nyfiken ;-)

2010-02-23 @ 15:51:55
URL: http://sandrajorgensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0