2010

Ja jag e fruktansvärt dålig på att blogga...
Men har faktiskt en liten ursäkt för det, för det första hade jag inge internet och när jag väl laddade upp det mobila bredbandet så kraschade datorn =(  Och jag ville försöka rädda så mkt som möjligt utan att ominstallera, men det gick ju såklart inte... Så nu känns det inte som min dator, den är så opersonlig och TOM! men den funkar iaf bättre.

Julen firade jag i Löningsberg med Daniels familj, en riktigt mysig jul!

Nyårsafton blev en kanonkväll =)
Vi hade kidsen så vi va bara hemma och mös, bjöd Madde & Mattias på middag, Förrätt Rostad franska med skagenröra på och middagen bestod av Oxfilé, klyft potatis och grek sallad och efterrätten blev bara choklad pudding m grädde.
Sen sköt vi raketer med kidsen vid kullen, sen spelade vi sällskapsspel, Party Alias. Sjukt Kul =)
Sen dök Jane upp =)  Så vi spelade mera och surrade.
Tolvslaget skålade vi ute och kollade på alla fyrverkerier. Då hade även André joinat sällskapet!
Senare kom även Mattias, Henke och Linda. Trevligt, fast jag va inte särskilt piggelin då. Vi kom i säng runt kvart över 4. Helt slut =)
Trettondagen va också en lyckad kväll. Jag Daniel, Yvonne & Selma käkade Oxfilé som darlingen fixat. GOTT!
Sen kom Frida, Johan & Linnea ♥
Och ännu senare kom Patrik och Tommy, sen Magnus, Susanne och Jeanette.H.
Riktigt kul kväll =)

Tack alla underbara vänner för en toppen lyckad Nyårsafton!!!!


Skolan har hunnit dra igång också...
Vi måste ju ha TBC sprutan iom att vi ska praktisera och sedan ev jobba på sjukhus.
Så förra veckan fick vi ta PPD provet, och i måndags skulle vi få sprutan, Tror ni inte på fan att JAG är den enda som har fått reaktion på vaccinet. stor böld och över 15 mm utslag =(
Fick sitta ner och vänta på en läkare som skulle titta på det, jag fick ingen spruta, fick däremot en remiss till lungkliniken. Han frågade dock om vi haft TBC i släkten... Nää svara jag sen fick jag inte veta nått mera.
Så nu får jag vänta tills dom hör av sig, hade dom inte ringt i början på nästa vecka så skulle jag ringa och puscha på dom. Känns inte nå vidare det här :(
Har ju haft mycket problem ända sen i somras med svårt att andas och lunginflammation hade jag i höstas, men ingen medicin har gjort att hag blivit riktigt frisk. hostar och är helt orkeslös och matt....


ME AND MY LÖÖV





Blev en massa bilder, men det är så segt att lägga ut så det kanske blir nån annan gång !





Me And My Girl








Har en sån sjuk längtan efter en puppy... Kollat runt lite kennlar. Lutar åt en Leonberger när tiden är inne att skaffa smått =)   *LÄNGTAR*
Finns ju ute nu valpar inom Jämtland... Giive Meeee......

Snart kommer Mamsen & Janne... Måste kila ner på dagis och hämta kidsen ♥

Over And Out





Kommentarer
Postat av: Jane

puss på dig, det är säkert inget! <3

2010-01-13 @ 09:01:48
URL: http://janemargaretha.blogg.se/
Postat av: Syster

Du får låna flismaskinen/pissruskan Musse så ska du se att du ångrar dig ganska snabbt... ;-)

Kul med rader i bloggen, hoppas du fortsätter!



Pözz!

2010-01-13 @ 10:19:22
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: Sara Jonsson- Eriksson

SNYGG du är i håret! Jätte fint! Kul att se att julen och nyår var bra:)

2010-01-13 @ 22:44:05
Postat av: Mamsen

Tack för en mysig eftermiddag och god middag :) Hjälp nu har Kitty börjat skrika!!!!! Tror jag bir snurrig och långt kvar till pengar :( Jaja, jag lär väl stå ut....Pussar till er alla.

2010-01-14 @ 15:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0