Fredag !

Veckan har gått otroligt fort och bra!
Haft en toppen vecka med barnen & Darlingen ♥

Igår va vi på campus, hade en riktigt kul dag. Vi fick bädda sjukhussängar, prova lyftar, mata varandra med kräm & mjölk osv... Vi är en härlig klass, fast visst finns det nån man inte klaffar med men så är det ju alltid!

Klev upp strax efter halv 7. Känns skönt, tagit en dusch, 2 cigg oxh nu sitter jag här =). Brukar alltid stressa upp efter 7 och sen lämna kidsen halv 8. Inget stress idag...

På måndag börjar min första APU. Ska vara på ett ålderdomshem nere i Ängsmon. Delade känslor, Vill ju vara på sjukhuset =) Men det blir Praktik nr 2!

Är fortfarande fruktansvärt matt och illamående och allmänt slut i kroppen. Hoppas att det snart vänder!
Less är jag på kylan också. Det är inte OK med -25 i flera flera veckor :/

Ikväll ska jag hitta på nått kul med Yvonne. Det ser jag framemot, vi har alltid kul när vi hittar på nått. Mitt levande Lyckopiller!!!

Nä nu ska jag kika lite bloggar!

Byeee For Nooow



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0