Lite uppdatering

Veckan har gått otroligt fort.. Har vrt på lite grinigt humör ett tag, det pendlar som tusan :/
Har vart mkt tjafs om saker och ting. Är frustrerad och irriterad på en viss person i vår närhet...
Men men.. Thats life i guess...

Helgen skulle jag egentligen åkt till Åkersjön, men jag hade fan inte råd så jag stannade hemma. Vuxenpoäng ;)

I fredags umgicks jag med Yvonne sen blev jag bjuden på middag där, mkt trevligt. drack lite drinkar och hade supertrevligt, Bibbi, Maria, Selma och Susanne kom och joinade och även Marcus farsa och Ledin.

I lördags va jag sjukt seg, låg i sängen till 12.30. Suuperskönt. Sen kom Yvonne och hämtade upp mig. Vi åkte till brunflo och kikade på kissebebisar. Fastnade såklart för en röd liten illbatting. Shiit va den fastnade i mitt hjärta. Vi får se om vi blir med katt framöver. Skulle vara mysigt, Daniel fastnade också för den =)

Idag har vi bara latat oss, vi hade lite kalas här igår. Sen gick vi ut, men jag åkte hem innan det stängde, hade inte ett dugg roligt :/

Nu ska jag traska in i duschen. Sen lägga mig i sängen med mitt Hjärta och kika på Köping. Dom är ju för underbara =)

I morron ska jag börja med en 2 veckors kur med Allévo, köpte 2 förpackningar, en thai och en potatis & purjolök soppa... Är ju inte direkt gott, och Thai soppan har jag inte ens smakat så vi får se hur detta går...
Vill ju ner till 55kg men när jag skrev in mig på Allévos sida så fick jag inte väga det enligt den sidan, men jag ska ner till det ändå ;)  10kg ska bort...

Så det är bara att sörpla i sig skiten & hoppas att det funkar på mig =)

    



Nä nu ska jag släpa mig in i en dusch...





♥ Du Är Mitt Allt Daniel Stjernen ♥






Poss Heeej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0