promenixat

Har nästan nyss kommit hem efter en otroligt skön promenad med Jane och Kendra. 1 timma & 40 minter. *Nice*
Helgen har vart lugn, Jag och Daniel åkte till Yvonne i fredags, trevligt =)
Lördagen sov jag bort precis hela dagen :/  Somna runt 20.30... Trött jag.
Söndagen bestod av sängläge även den...

Idag har jag då rört mig desto mer.
Skulle ju börja mitt nya liv, äta nyttigare och röra mig mera...
Funderar på att ställa mig och diska, men först måste jag fixa hem lite mer musik =)
Ska nog göra laxfilé ala mamma idag. *mumma*

I morron börjar min första praktikdag, lite nervös, ska vara på det nybyggda i Ängsmon.
Börjar kl 16.00.


Spånar fortfarande på att hänga me Jane till Åkersjön på skoternsjulafton. Stuga, alkohol, skotrar och roligt folk ;)
Jag VILL åka, men eventuellt så krockar det med min praktik =(

Skulle ha lagt upp lite bilder på facebook, men e ju så seeeeegt, kanske blir sen om jag ids...


Nä.. Disken lockar på mig :/  Bläääää





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0