Sönda hela dan





Veckan har gått strålande. Men nog fan e man slut när man kommer hem, 6 dementa kan få en att verkligen bli slut i skallen. Men ack så underbara dom är, har fastnat speciellt för en tant. Så jävla go och underbar och rolig =)
Annars har de flytit på bra. Daniel har varit i Klövsjö hela helgen. Trist för mig roligt för han =)
I fredags firade vi min lillasyster med god mat, tårta och paket, en riktigt mysig fredag.
Igår satt jag inte många minuter, va först till pulkabacken, men Emilia drog hem så jag fick lov att följa med, Kevin stannade i över en timma. Jag städade Emilias och Kevins rum, tvättade, vek tvätt. plockade och donade, sen när vi skulle till Centrum då skulle jag gena över parkeringen, gissa om jag fastnade och det rejält, Jane åkte förbi så hon vände och kom och försökte hjälpa mig, men vi hittade ingen krok att fästa bogserlinan så de gick inge vidare, men tack ändå =)  Becca fick komma och dra loss mig, sen åkte vi till Jysk och hämtade ut skänkarna som stora syster skulle ha, sen handlade jag och åkte hem. Händelserik dag blev det!

N snart ska vi möta upp Frida & Linus, vi ska till pulkabacken och åka lite. ska bli kul.
Sen kommer min Älskling hem. Tänk va man kan sakna nån så mkt på bara 2 dagar.

Jag vill ha en större lägenhet NUUU. Blir galen. 5 pers i en 3:a är inte OK!


Nä nu ska jag försöka få på Emilia nå kläder. Hon vill ju alltid bara vara inne *Suck*
Blir så himla matt av att vara inne en hel dag. Blir på skitdåligt humör...
Nä NU ska vi UT :-D


Have a nice day



Kommentarer
Postat av: Sara

Ja man bli ju lite trött...

Hur länge har du praktik då? Måste vara ansträngande att ha hand om dementa.



kram

2010-01-26 @ 10:10:42
URL: http://starkstolttrygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0