Helgen

I fredags va vi här, grillade oxfilé me Yvonne & Marcus och drack cider och Yvonne vin.
Sen drog vi vår kosa till Bibbi & Tobbe. Himla trevligt
Kajsa va lite avvaktande mot Peggy men hon märkte och kände att hon är ju så lugn och snäll :-)
Sen for vi ut och åkte lite Dodge, sen hem.

I lördags va man lite småseg men vi klev upp vid 09.00 sen kom Philip och vi åkte till Bräcke.
Philip skulle på Åsmunds kalas och vi for vidare till Sundsvall.
Vi gick på Ikea en kort stund, vi hittade det vi skulle ha och for vidare till Biltema och köpte ett väggfäste till tv:n.
Sen åkte vi in till Sundsvall och gick och åt. Filémignon, guud så gott det va, efter det gick vi och köpte mjukglass, men vi båda va ganska mätta så Peggy fick smaska mjukglass också!

Sen for vi mot Bräcke/lönneberga.
Peggy trivdes där och vi med vi spelade kubb och busade, men jag va ganska trött så jag gick och la mig vid 01 typ.
Söndagen va inte alls så solig, vi stannade och grillade, då kikade solen fram och vi njöt av att vara på landet!
Vi åkte hem vid 18.00, jag somna direkt när vi kom hem...

Idag har jag hängt upp alla kläder som vi haft i stora säckar, det tog sin lilla tid, och galgarna räckte inte till...
Sen monterade jag ihop tvbänken, dammsugat, dammat och bytt gardiner. Puuhh  nu har jag ont i ryggen!

Ska till Daniels mamma och äta middag. Mysigt!

Detta va några av dom saker vi köpte på Ikea

Sjukt snygg lampa som vi båda fastnade för


En vit tvbänk


Fast vi ska ju ha tv:n på väggen, men vi måste ju ha nått att ha förstärkare, dvd och ps3 på.

Nä nu ska jag göra mig iordning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0