Höst?

Ja det är verkligen så man funderar på om det är höst ?
Vilket skitväder vi har, det blåser är mulet och KALLT!
Är det det här man har längtat till i så många månader?
Jag är sååå beroende av solen och värmen, jag blir på jätte dåligt humör av denna blåst & kyla.

Vi fick iaf en dag det va kanon, då åkte vi till badplatsen i lugnvik och grillade med barnen och voffas.
Dom klädde av sig och badade. Dom skulle bara bada fötterna men det blev liite mer än bara fötterna.
Vi hade en kanonkväll. Yvonne, Marcus & Smilla kom också dit =)
Och i onsdags kom mamma och hämta Emilia, hon tog med henne hem och hon fick sova över där, det hade gått superbra, hon skulle visst flytta dit, hon skulle packa upp allt och lägga in i garderoben, sötnosen mammas.

Annars så har det inte hänt så mkt, vill få ordning riktigt här hemma, vardagsrummet ser ut som skit, jag måste till Sollefteå och hämta den fina möbeln min pappa gett mig, tror den kommer bli skitsnygg här inne!

Idag åker kidsen till fadern, så modern får vila öronen lite ;)  Nä men dom såg framemot att åka till pappsen, dom skulle bygga en trädkoja. Båda var överlyckliga. Det gör mig också lycklig!

Ikväll hade vi tänkt grilla och spela kubb utanför Yvonne & Marcus men det är inte så lockande just nu.
Det kommer iaf bli en ganska tidig kväll, för i morron åker jag och Darlingen till Sundsvall :-)
Daniels lillebror har fyllt år så han ska ha kalas, så Philip ska dit i morron och vi åker då vidare till S-vall. Sen ska vi eventuellt stanna kvar i Bräcke och umgås me La Familia!

Har ff problems att få in bilderna från luren till datan, men fick in några bilder iaf!

Här är en bild på vår nya köksmöbel





Hjärtat mitt ♥




Peggy & Grinchen



Fröken Ubåt





Nä nu ska jag kila till tvättstugan sen vidare mot stan.
Tycker det är så mysigt att gå runt i stan när det är studenten, jag blir så nostalgisk :-)
Det blåser som tusan, men man får väl vara glad att det inte regnar iaf !!!

Puss och Kläm



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0