What?



Vet inte riktigt nånting just nu.

Känner mig tom på nått sätt..
Vad vissa händelser och besked kan få en att tappa tid & rum för ett tag.
Vad är det som händer, just nu känner jag bara att jag går
runt som i nån sorts "dröm" och jag vill bara vakna..
Jag hörde aldrig dom orden, jag va aldrig i det rummet.
Vad kommer framtiden att erbjuda, nått jag gärna vill eller för allt i världen bara
vill fly ifrån?
Det är så konstigt hur man fungerar,
När hände detta mig, och vart?
Har tusen och en frågor men inga svar!


Det jag däremot VET
Är att min familj är allt jag har och dom kommer jag att
ÄLSKA livet ut!



Just nu ska jag bara tänka på mig själv och min familj,
orkar inte med en massa strunt just nu!
Jag tänker inte må dåligt över nått jag inte gjort, orkar inte mer just nu.
Har mitt eget liv att leva!
Mina egna problem!
Mina egna funderingar!
Mina egna känslor att tampas med!
MITT EGET LIV !!!


Detta inlägg är inte riktat mot någon utan det är såhär jag känner just nu!

Så konstigt kroppen/hjärnan fungerar.
Ett exempel: Om nån säger att du ska absolut inte tänka på en röd boll
Vad är det du går runt och tänker på precis hela tiden?
Just det en röd boll!!!


Aja.. Nu är det slut på lummigheter för idag!




Kommentarer
Postat av: Syster

Sänder en stor kram och hoppas det ordnar sig till det bästa! Älskar dig!



Kram

2010-06-16 @ 20:26:25
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0