Hälg!

Vad veckorna bara rusar fram...
Redan fredag igen. Men det gillar vi!
Iveckan har jag pluggat som bara den. Är nu klar med Pykologi kursen, känns skänt. Håller just nu på med Medicinsk grundkurs. Det är roligt men det kommeratt bli kämpigt, det är en stor kurs!
Haft besök 2 dagar i ad av Yvonne, Marcus & Smilla. Barnen har lekt och haft så kul!
Men jag mådde så fruktansvärt dåligt igår, hade såna kramper i magen så jag trodde jag skulle kräkas, men idag känns det såå mycket bättre som tur är.
Idag ska jag ner på stan med Yvonne, tror vi ska sola lite. Sen är vi bjudna dit på middag. Är så kul att Marcus och Daniel funkar så bra ihop så man kan umgås allihopa =)
Daniel & Philip ska åka till Bräcke men åker hem i morron igen!

Wiiiee om en vecka då :-D
Längtar så ini bomben....


Nä nu ska jag göra mig iordning och möta Yvonne.

Poss Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0