Lördag

Igår hade jag supertrevligt.
Gick på stan med Vonna sen solade vi och sen hem till henne och lagade middag. Käkade Oxilé m strips bea och sallad. Mysigt. Sen for Daniel och Ph till Bräcke.
Jag Yvonne och Marcus åkte till brunflo till Perra. Kollade på kissebebisarna. Så sjuuukt jävla söta =)
Sen åkte vi hem till yvonne, selma kom. Men jag mådde så sjukt dåligt så jag åkte hem :(
Haft superont i magen. Idag känns det sisådär. Tror det är magkatarr :(
Ska knata upp till Centrum nu och möta Vonna.
Sen ikväll kommer min älskling hem ♥

Fick ett samtal i morse... Wiiiiieeee  vi ska kolla på en 5:a. Hon ville byta typ NU. Fan va jag är lycklig. Allt går som på räls nu. Är det verkligen min tur nu?  Jag törs inte bli för glad för så brukar det skita sig, men jag ska vara lycklig inom mig och hoppas på det bästa...

Bara en vecka kvar nu...   Åhh va jag läääängtar  :-D

Poss Heeeej

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Hej gumman,



Hur går det med flytten? Hoppas det går bra. Saknar er och måste få se hur ni får till det.

Vad gör ni på Påsk?

Vi åker upp till Bydaeln med skoter så vi är längst upp i Bydalen om ni kommer efter.

Kram på er

//Bibbi

2010-04-02 @ 15:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0