Ny

Igår va jag supermatt och trött... Fick besök av Jane, mkt trevligt.
Sen gick jag upp till Bibbi och hjälpte till på butiken, jag & Yvonne.
Sen blev det hemåt gjorde lite nudlar och kollade på ensam mamma söker.
Efter det kom Tobbe,  han skjutsade mig till Frösön så jag fick köpa en byrå som jag hittat.
Tack snälla snälla. Utan er hade jag inte kunnat fått hem den! Guldvärda =)
Nu slipper jag dla med Daniel, fick ju rensa ut typ alla mina kläder för att vi skulle få plats båda två i bara en byrå.

Idag ska jag hälsa på min syster på sjukhuset. Hon har gjort en Gastric ByPass op i måndags.
Har vart så nervös jag inför det, men det har gått bra men hon har oförklarig smärta :/

Annars så rullar det bara på...

Här är byrån som jag köpte =)





Den va ljusare än jag trodde så jag får väl köpa nån färg eller nått så den blir mörkare!

Har precis kommit in från en promenad med snoopan. Kallt och snöigt!

Min mamma har kommit hem igen, Som jag saknat henne.
Så Peggy & Tedde ska få träffas nån dag här och busa lite.
Tedde är 10 år, det kan man verkligen inte tro, han är spänstig och otroligt busig ♥



Min Peggy & Mammas Tedde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0