Plugg

har det varit heeela långa dagen.
Jag och frida satte oss med projektarbetet, inte en dag för tidigt kan jag lova. Det ska nämligen redovisas i morron.
Va duktig man är på att göra saker i sista minut...
Men nu är jag nog klar. Men helt nöjd är jag väl inte riktigt. Diskussionen blev alldeles för mycket dravel känner jag.. Men jag får chansa och se om det går vägen ändå.
Blev ju inte det jag hade tänkt skriva om, för en annan i klassen hade också valt det så jag ändrade ig i sista stund, men idag fick jag höra att det va ett ämne en till hade skrivit om. Damn.. Men jag gör INTE om det!
Är klar med Psykiatrikursen nu och hämtade VG & MVG uppgifter. Får se om jag får fingrarna ur och gör dom =)

I morron ska jag åka tidigare till skolan så jag hinner skriva ut arbetet.
Jag förstår inte varför det är satt en hel dag för redovsning. Vi är ju så få i klassen så det kommer nog gå fort!

På torsdag är det "skolavslutning" då blir det finlunch med klassen och fotografering.
Sen har vi bokat bord på The Rock sen blir det nog sitta hos Marcin allihopa och surra hela kvällen.
Känns himla skumt att det nu gått ett år och att vi ska splittras och ut i arbetslivet igen.
Nu ska jag beställa min brosch och namnskylt



Är i valet och kvalet om jag ska ha mitt efternamn eller bara förnamnet också är har jag beslutsångest om jag ska ha ett rött kors eller ett vitt.. Herregud vilka I-landsproblem ;)




Kommentarer
Postat av: Sara

Ta bara förnamnet, det räcker!!! Lycka till i arbetslivet gumman!!



Kram

2010-11-02 @ 09:21:59
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: Jane

men du va skönt att du e klar då!!! =)

Jag tycker för och efternamn och rött kors! =)

Puss å kram

2010-11-02 @ 10:15:37
URL: http://lifeofjane.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jo jag tog bara förnamnet iom att jag hoppas på att få komma in på psykiatrin =)

Jo Jane superskönt, men är ju inte helt klar eftersom jag har en praktik kvar.

Tog ett vitt kors :P



Kram på Er

2010-11-02 @ 16:33:54
URL: http://johaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0