Sjukhus

Jag och pappa har varit och hälsat på syster på sjukhuset nu.
Vi köpte en blomma (krukväxt) jättefin va den också köpte vi hudlotion, duschcreme och ett lypsyl.
Stackarn har ont i magen hon fick skjutsas till röntgen, håller alla mina tummar och tår att det inte är nått allvarligt.
Efter besöket åkte vi på Max och åt. Mysigt. Sen blev de kaffe och lite surr hemma.
Nu är pappa på väg hem till Sollefteå igen.

Jag har vart ut i kylan med Peggy




Fick syn på nått spännande




Ikväll blir det mysfilm kväll hos Jane ♥

Pözzz



Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för besöket (och alla grejorna), det var guld värt!!! =) Pözz!!

2010-11-10 @ 17:54:13
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej!

Ja det är jobbigt, men vi får hoppas det går bra!

Tack så mycket.



Går det bra med Peggy? Hon är ju för härlig. Du får hälsa henne från mig =)

2010-11-11 @ 10:44:10
URL: http://mopsenjodie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0