.....


Har känt mig väldigt väldigt nere ett tag och fruktansvärt lättretad!
Har funderat mycket mycket på folk i ens närhet... Man försöker och försöker finnas där, men lixom aldrig att nån kan fråga hur JAG mår eller om jag kanske vill hitta på nått. Jag har af tröttnat på att "dra" i folk...
Men man duger oftast iaf till hjälp eller om man undrar nått..
Ja jag känner mig lite bitter och less!!! JA!


Idag ska jag på skolan, hade såå gärna velat börja jobba eller haft 4 veckor till på Psykiatrin.
Vi ska ju vara klara den 4:e November, men det är inte jag och jag kommer inte stressa utan ta det i min egen takt, funderar på om jag skulle hoppa på nån till kurs, och dessutom har jag ju en praktik kvar!
Tänkte jag skulle kolla upp lite vart dom behöver folk och ta två flugor i en smäll :)

På torsdag fyller min Älskling år ♥
Och till helgen blir det partaj med nära och kära!

Nä nu ska jag försöka få i mig nått i magen och kika på Våra Bästa År!




Kommentarer
Postat av: Jane

<3

2010-10-19 @ 17:36:34
URL: http://lifeofjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0