Mysdag

Igår bakade jag bullar, guud så goda dom blev =)
Funderar på om jag ska baka en sats till idag! Bra att ha i frysen om man skulle råkas på att få besök!

Idag ska jag och Peggy mysa hela dagen, sen kl 16.37 börjar jag praktiken, ska jobba till 07.22. Ett riktigt långpass, men jag kände att jag ville iaf att man skulle få hoppa in när det behövs, det hoppas jag verkligen att jag kommer få göra, trivs som tusan där =)

Jag är skitdålig på att lägga in bilder från min mobil, men idag ick jag tummen ur ås tänkte bjuda på lite nya bilder!

Bullbak



Min Älskade Dotter Emilia ♥



Mammas Stora Älskling Kevin ♥



Våra stora pojkar Kevin & Philip ♥



Mitt Hjärta Peggy ♥



Möblerat om i köket också & våran härliga lampa =)



Min underbara sambo och Maria & Davids glada Cornelia!



KÄRLEK ♥





Nu orkar jag inte ladda upp mera bilder.
Lämna gärna en kommentar så jag vet vilka som läser ;)






Kommentarer
Postat av: Jane

jaa hej hopp, du får ta upp bloggandet lite oftare så man kommer ihåg att du faktiskt har en blogg ;)

Härligt att bullarna blev bra! Kommer å smakar lite snart ;)

Vet inte om det bara va bilden men Daniel ser ut att ha gått ner i vikt?

Puss å kram

2010-10-13 @ 10:14:52
URL: http://lifeofjane.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jo men nu har jag ju gjort några inlägg på en koert tid ;) Jag vet är skitkass på att blogga!

Jo de stämmer, han har gått ner en del.

Ja det är bara att komma Jane =)

Pözz

2010-10-13 @ 10:26:50
URL: http://johaani.blogg.se/
Postat av: Maria

Vilka fina bilder! Duktig du är som bakar. Kramar

2010-10-13 @ 12:23:58
Postat av: Johanna

Tack Maria!

Va kul att du lämnade en kommentar!

Allt bra med Er?

Kramar

2010-10-13 @ 13:55:42
URL: http://johaani.blogg.se/
Postat av: Maria

Tänkte att det var dags att synas, man smyger här rätt ofta så det var på tiden:-) Jo det är bara fint, Theo växer så det knakar och han har äntligen börjat att prata, känns skönt att han kan förmedla vad han vill. Funderar på att läsa undersköterska och tänkte höra om du tycker det är en bra utbildning? Kram

2010-10-13 @ 17:14:27
Postat av: Bibbi

Hej Johanna,

det är klart jag läser din blogg emellan varven.Måste ju se hur du har/haft det.Vi sliter ju båda 2 så vi hinenr ju knappt träffas.Kanske kan ta en bira nån kväll och umgås lite.Samla ihop ett glatt gäng och vara hemma hos.Hoppas allt går bra annars med praktik, skola och jobb. Hälsa Peggy, barna och guben din.

Kramiz

//Bibbs

Postat av: Frida

Åh jag vill oxå ha bullar! :P Duktig du är! :)Puss!

2010-10-13 @ 17:55:05
Postat av: Johanna

Frida det är bara att komma och äta :-D



Maria - Börja blogga du med så man får hänga med vad som händer hos er =)

Kan tänka mig att han växer fort nu, allt går ju så himla fort nu när man har barn! Fast tur vi inte åldras nått ;)

Jo jag tycker att utbildningen är ganska bra, men skolan jag går på är dom väldigt dålig på att planera och dom har lite dålig koll på det mesta, men jag tycker det ska bli såå skönt att blir klar ni så man har en utbildning!

Vill ju jbba inom psykiatrin och nu har jag ju fått in en fot så nu är det bara att hålla tummarna =)

Min utbildning är bara ett år, det tycker jag är lite för lite för jag skulle gärna ha velat haft ett halvår till!

Stor Kram



2010-10-14 @ 17:03:50
URL: http://johaani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0