NYTT!!!

Guud så less jag är på min header och min design på bloggen...
Och inte kan jag göra om den själv heller :-(

Hade tänkt ladda upp lite bilder men hittade inte sladden till mobilen.

Igår hade vi riktig myskväll med barnen jag hade köpt 3 kg lösviktsgodis och Daniel hade köpte Skönheten & Odjuret. Älskar den filmen, den är så fiin.
När barnen somnat intog jag, Daniel & Peggy soffan. Somnade som vanligt på soffan ;)






Efter frukosten i morse åkte vi på Jula sen förbi Daniels jobb och sen handlade vi på Coop.
Ikväll blir det tacos och efter det ostbricka. ♥MYS♥

Vi har höststädat jag och Darlingen. Tagit bort alla sommarkläder samt skor och satt upp krokar i hallen och Daniel köpte en större till barnens kläder. Blev kanon!
Nu är han hos Putte och dricker en kaffe och jag sitter här =)

Nu ska jag läsa lite bloggar.
Lämna gärna en kommentar och har ni en egen blogg glöm inte att lämna adressen så man kan kika tillbaka =)

Och om nån känner för att kanske hjälpa mig med en ny design kan ni väl hojta!

Bye For Now




Kommentarer
Postat av: Bibbi

Hej gumman,

Ja att bygga om bloggen är inte så svårt egentligen. Och du verkar ha en bra hjärna så go for it. Tips på bra länkar som är lättförstådda finns på min blogg hur du ska gå tillväga.

Kram och lycka till

//Bibbi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0