Plugg Plugg Plugg

Nu är det mycket på skolan... Vi ska vara klara den 4:e, alltså nästa torsdag = om EN VECKA!
Tiden har gått sjukt fort, 1 år har vi gått nu snart.
Men jag är inte helt klar till den 4:e, jag har en praktik kvar att göra så jag har förlängt min utbildning lite.

Igår hade jag en heldag med min kära syster. Det va supermysigt ♥
Lycka till syster på din resa =)  Det kommer du att fixa galant.

Annars har det väl inte hänt så mycket här..
I morron kommer våra älsklingar hem, som jag lääängtar.
Va och köpte en ny vinter jacka åt skruttan idag med tillhörande täckbyxor, och nästan 1.4 kg godis =)

Ikväll kommer en nors och ska köpa våran 855:a.

Har bårkat en hel del med CSN, jäkla strul de ska vara hela tiden... Blev några tusen kort denna månad och det suuuger kan jag lova, blä blä blä.... Att man ska vara så beroende av alla slantar =(

Hade ju så gärna velat dra iväg denna helg till huvudstaden, men det blir inget av med det...

Nä nu ska jag mysa med mina ♥

Just ja, sökt jobb har jag också gjort ikväll... Men va inte alls nöjd med mitt CV jag skickade, men men...
Vill ju jobba inom Psykiatrin... Den som lever får se =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0