Söndag!

Igår va det lugna gatan här, vi låg i soffan och mös heeela dagen och heela kvällen och natten!

Nu på morgonen har vi badat Peggy. Hon är så duktig, tror hon gillar det =)
Sen när hon torkat upp så ska vi ta en långpromenad, jättefint väder ute!

Till veckan är det min sista praktikvecka. Fy va trist det känns. Trivs som fisken i vattnet!
Ska skriva upp mig på vikarielistan och hoppas att man kanske behövs i framtiden.
Dom här veckorna har gått så sjukt fort alltså!

Är inne i en period där jag är jättelåg hoppas att det snart går över...

Nä nu ska jag mysa med mitt ♥



Peggy gumman



Saknar dom här godingarna sååå mycket också ♥








Over and Out






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0