Tisdag

Känner kanske att jag tog i lite i förra inlägget, men det va så jag kände... Och det är skönt att få ur sig ibland!

Nu har skolan dragit igång igen efter en underbar praktik...
Idag gjorde jag klart 2 uppgifter, sååå jäkla skönt. Så nu är Geriatriken klar.
Har inte alls mycket kvar nu.
Men jag ska ändå söka så jag får gå till Januari, har en 4 veckors praktik kvar att göra.

Idag fick vi besök av Frida, Johan & Linus. Trevligt =)
Kunde tyvärr inte bjuda på bullar för dom är slut. Funderar på om jag ska baka i morron igen!

Vilket pissväder ute... Blåser och regnar.. Ursch men det va ändå skönt med en promenad, har ju världens bästa sällskap ♥

Vet inte vad det är med mig, varje kväll jag har försökt se film har jag bara somnat. Blir galen, får ju aldrig se slutet... Men man behöver väl den där sömnen...

Längtar till helgen. Hoppas att det blir många som kommer =)

Pözz och hej

Kommentarer
Postat av: Jane

meeen har du käkat upp bullarna ;)

Bara till att baka mer då! hehe!

Va e de som händer i helgen då?? Ska ni ha kalas för Daniel eller??

KRAM

2010-10-20 @ 11:33:49
URL: http://lifeofjane.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nää inte jag... Tog med en massa påsra på jobbet sen har vi haft besök =)



Jo Daniel har väl skickat ut på facebook, evanemangsinbjudan?

Kramar

2010-10-20 @ 19:42:54
URL: http://johaani.blogg.se/
Postat av: Jane

Jo jag såg det nu.

Det verkar som vi åker till Idre i helgen. Jag hoppas det på ett vis, för jag vill verkligen inte till er om DU VET VEM ska dit.

Och man vill ju inte skita i det bara för den saken skull heller... Vi får väl ta och fira honom tillsammans vid ett senare tillfälle, så blir det dubbelt upp istället! ;D

2010-10-20 @ 20:36:32
URL: http://lifeofjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0