@ home

Vi är hemma igen efter en SJUKT rolig vecka i Alanya.
Helt galen vecka som jag aldrig kommer att glömma på både gott och ont!

Har börjat min praktik inom Psikiatrin. Mycket spännande!

I helgen ska jag träffa Anna min gamla klasskompis från gymnasiet. ska bli såå himla kul!

Idag är det tvättning för hela slanten. har huuur mkt tvätt som helst.
Också hade jag tänkt ta en svängom med dammsugaren och skurkäppen.

Mys med peggy hela dagen, snacka om att hon blev glad då vi kom hem, hon flinade upp sig så man såg HELA garnityret, underbara hund!


Middag på Kasif




Båttur runt Alanya



Kramas lite med Ormar



Me and Honey



Poolen =)



Utsikten från vårt hotell




Skumparty på båten




Gärngänget på Robin Hood



Daniel hoppar från båten



Daniel & Kalle in action



Valrossen hittade till poolen ;)




Lite klubbor och gott till barnen




Nu orkar jag inte lägga upp några fler just nu, tar sån tid.
Har sjuk jävla hosta och känner mig stressad.. Varför??
Men avslutar med en bild på våran älskade Peggy
Hon va så glad när vi kom hem så hon visste inte hur hon skulle bete sig


Här har hon precis "flinat" upp sig helt, men eftersom våran kamera e så seg så hann jag inte knäppa :(




Ha en bra dag allihopa

Kommentarer
Postat av: Jane

Ser ut som ni haft det skithärligt! =D

Nästa gång får vi fara tillsammans, skulle va skoj =)

Puss å kram honey

2010-09-23 @ 19:25:07
URL: http://lifeofjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0