Lördag

Igår kom Anna min gamla klasskompis från Gymnasiet!
Vi hade en superrolig kväll och blev ganska rund om fötterna måste jag säga, men en klart LYCKAD kväll.
Idag har jag bara legat, mår inte bra alls... Men man mår väl som man förtjänar antar jag.
Har nog aldrig vart riktigt såhär dålig efter en kväll ute. Men jag har ju knappt sovit nått på hela veckan iom hostan också har det vart en tuff vecka med mycket nya intryck osv...

Ska fortsätta denna lördag i soffan, vi skulle ut och äta och sen på bio, men vi tar det i morron istället tror jag.
Känner för en hemma myskväll med mitt ♥

Nä nu ska jag lägga mig ner och vila.. Börjar känna mig lite hungrig, hoppas att min älskling kommer hem snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0