Nervös...

Vecan har gått oerhört fort... Barnen har varit helt underbara hela veckan, lyssnat och bara vart helt underbara!
Jag har vart spå skolan hela dagarna, men idag missar jag tyvärr en Temadag. Kevin va superdålig igår, hade fruktansvärt ont i huvet och ögonen sa han och lite yrsel. Så han får vara hemma med mig idag. Så vi ska bara mysa och ha en mor/son dag idag. Det blir Mysigt.

Har lite ärenden som jag ska ordna med...

Fan nu vill jag iväg.. mer än nånsin, Visst vi har inte så mkt fickpengar men huvudsaken att vi kommer oss iväg och får vara tillsammans... Jag och min stora Kärlek ♥


Provade mig på att vaxa mig igår, men satan i gatan, det va inte skönt, jag skrek så Kevin kom ner och fråga va jag gjorde :S  Hua mig det gör jag då aldrig om igen.. haha ni skulle ha sett mig, jag skaka och va livrädd när han skulle dra remsorna.. Fy tusan...

Har köpt ett nytt nagellack. Knallrosa. SKITSNYGGT! Räckte med en omgång lack för att det skulle blir bra!

Nu väntar jag med spänning på om det blir av eller inte.. JAG VILL!!!!

Nä nu ska jag läsa lite bloggar =)

Kommentarer
Postat av: Sara

Visst var det snyggt!!! Jag har på mig nagellacket och älskar det! Elli och Hugge kör rosa tår! :-D



Håller tummarna för att ni ska komma iväg!



PÖZZ

2010-09-09 @ 09:03:55
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0