Sjuker

Vilken förkylning jag åkt på :S
tror jag har stressat lite väl mycket i veckan. har gjort klar 5 kurser denna vecka. Medicinsk Grundkurs, MÄNK, Social Omsorg, Social Psykiatri och Omvårdnad. Känner mig riktigt stolt över mig själv =)
Eftersom vi planerar en resa bara jag & Daniel så känns det faktiskt som att jag är värd att åka bort en vecka!
Micke & Madde är så himla snälla så dom ska vara hundvakt åt våran "bebis".

Vi har ju vart utan internet i 11 veckor nu, fy va träligt det är. Vi beställde ett från tele2 och det tog 3 veckor innan vi fick det och när vi väl fick de så funkade det inte, skulle ha funkat from den 27 augusti. Vi har suttit i sammanlagt 3 timmar i kön till felanmälan men det händer inget, dom är otrevliga och inte hjälpsamma alls :-(
Snaka om att man blir less!!!!
Har fått låna Fridas & Johans mobila bredband, TACK! Guld värt!

Vi har ju varit hurtiga och börjat gå och äta sunt, har gått ner 3 kg, iof har jag inte vägt mig nu på 3 dagar men det känns på kläderna att man tappat lite iaf! Underbart, men nu vart jag ju så dålig så idag har det inte blivit nån låång promenad!

Imåndags va jag, Jane & Kendra på Bilbingo på vitgården, va ett nr ifrån 7000kr, SURT!
Men jag vann 300kr egentligen skulle det varit 600kr men vi va två vinnare.
Igår åkte jag & Jane till Vitgården igen, ingen vinst för mig men Jane vann 100kr, det va 8:a vinnare som fick dela..

Idag har vi varit på barnens hus, barnen har fått köpa sig lite leksaker och affischer.
Mår som en mosad potatis, ursch blir bara ta det lugna idag/kväll, har ingen ork eller nått.

Nä nu vill jag ÅKA till Turkiet!!!!


Bjuder på en bild på våra underbara ♥



Underbaraste hunden som finns ♥




Finns INGEN som fångat mitt hjärta som du gjort.
ÄLSKAR DIG!






Kommentarer
Postat av: Maggan

Hej Johanna

Ja de e snyggt här hemma nu.

Va mysigt du verkar ha det ;-) och barnen blivit så stora.

Min Kendra är ju också stora damen nu då hon ska börja dagis, måste helt enkelt upp snart känner jag.



Kram på Dig / Maggan

2010-09-04 @ 15:55:34
URL: http://karinmargareta.blogg.se/
Postat av: Sara

Duktig du är gumman!!!!



PÖZZ!

2010-09-05 @ 20:13:11
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: Lina

Vilka fina barn ni har! <3 Och vad söta ni e tillsammans, du och Daniel =)



Hoppas du bli frisk snart!



Puss & Kram!

2010-09-06 @ 21:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0