Tisdag

Har precis slutat för dagen...
Missade Psykiatri på förmiddagen för det va en Tema dag som jag och Reneé hade missat. Lagar en sån fruktansvärt TRÅKIG temadag eftersom lagar är ju det enda vi har pratat om nu ett tag och äldre då.. Fan kändes surt att missa Psykiatri pga av det, men men Tema dagarna är ju obligatoriska...

Skulle ha börjat med en broschyr om fallrisker för äldre men jag har ingen motivation just nu, har vart för mkt stress på slutet så nu behöver jag andas.
Hoppas att jag kan träffa syster yster min idag på stan, ta en fika och surra!
Blev så glad när hon ringde igår och berättade en "hemlis"  Wiiieee =)

Nä nu ska jag kika vidare!

Kul att ni kommenterar =)

Kommentarer
Postat av: cilla

Lycka till med plugget, kämpa på

2010-09-08 @ 18:22:35
URL: http://cillahallqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0