Dagen

Fyllde ju år i fredags...

Fick finfrämmande och mycke fina presenter. Tack ♥
På kvällen bjöd min älskling mig på En Liten Röd!
Vi åt Oxfilé fondue i rödvinsbuljong, helt underbaaaart, Tack Älskling!
Sen gick vi vidare på Plaza och drack lite cider och vi blev kvar hela kvällen.
På lördan va det upp 05.50 och jobba, va mindre pigg då kan jag lova.
Jobbade till 16.00 sen hem igen och då väntade främmande och dom hade lagat mat till jag kom hem!
Hade en supertrevlig lördag men la mig i tid eftersom jag skulle jobba 07-21 på söndan :/

Veckan har mest bestått av jobb, är så slut och matt när jag kommer hem så jag orkar ingenting, blir väl så när man kutar hela dagarna i ända utan ens en rast :(

Idag är jag hemma för jag har sån jäkla huvudvärk och ont i hela kroppen, men ska jobba 07-13 i morron iaf!

Nu har vi fått upp väggen mellan köket och vardagsrummet, läängtar till tapeterna kommer upp och min nya bar!

Strålande sol idag, det gillar vi! Mer Sol Åt Folket ♥

Det va allt för idag...

Lite pics från vårat hem!

Hallen uppe




Köket




Emilias dörr (blev en dålig bild)




Har ju fått liiite mindre midjemått nu




Men det är mkt kvar.. Hatar mina lår, men det tar väl sin tid antar jag :(

Nä det va allt för denna gången!


Kommentarer
Postat av: Sara

Så fina väggdekorationer, vart har du hittat dem? =)



Pözz

2011-04-14 @ 18:58:02
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack =)

Vann dom på tradera, har två till som ska upp sen =)

Pyzz

2011-04-14 @ 19:04:58
Postat av: Jane

snyggt det blir där hemma! Ett tag sen jag va där nu, vi kanske skulle ta och ses nån dag? =)

Och jag tycker INTE att du är tjock eller nåt nånstans. Va nöjder =)

Puss å kram

2011-04-14 @ 20:32:41
URL: http://lifeofjane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0