heime...

Hemma med sjukt barn idag, Fattar inte varför Emilia ska ha så långdragna förkylningar :(

Min sjuka och trötta lilla Prinsessa



Jag själv känner mig hängig och sliten till max, skulle nån vänlig själ kunna skänka lite energi till mig?!
Jag är just nu lättirriterad, gråtmild, orolig, stressad och samtidigt väldigt låg :/

Men det går nog över snart... Ge mig mera sol och värme så vänder det kanske =)

Finns så mkt inom mig som jag skulle behöva få ut, det är det som är jobbigt med mig att jag håller som allt inom mig tills jag en dag brister och då brister det rejält...

Nu ska jag inte gnälla mer...

Ha en bra dag allihopa!!


Kommentarer
Postat av: Monika

Krya på er!!!

2011-04-18 @ 17:30:27
URL: http://missgloria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0