Rastlös

Har nu varit hemma 2 dagar med skruttan, hon är fortfarande väldigt hostig och lite feber än :/
Blir ju så hemskt rastlös då jag bara går hemma så idag har jag bakat Snoddas/kärleksmums och har även en sockerkaka i ugnen, brukar dessvärre aldrig lyckas med sockerkaka men får väl se hur det går!


Bilderna är lånade av google!

Klart den skönaste radiokanalen





Igår satt jag på bron och njöt av solen och värmen, synd det blåste men på bron är det lä som tur är =)

Underbaaaart!!!



Blir nog hemma i morron också som det ser ut... Kommer att klättra på väggarna!!!!




Kommentarer
Postat av: Sara

Trist med vabb och tristare är att jag jobbar och inte kan komma och hålla dig sällskap! =)



Pözz

2011-04-19 @ 21:11:28
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/
Postat av: Anonym

vi kanske kan ta en prommis, eller nåt... =)

2011-04-19 @ 22:46:02
Postat av: Monika

Åh du provar oxå på det här med att baka. Själv ska jag kasta ihop lite kolakakor.

Jag lyckas aldrig heller med sockerkakor, att något så lätt kan vara så svårt. Däremot paj, det kan jag! =)

2011-04-20 @ 18:34:58
URL: http://missgloria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0