2010

Under 2010..
Har du gråtit? Ja
Har du skrattat? Om jag har..
Har du sovit i tält? Nope
Har du sovit under bar himmel? Nej
Har du varit på Gröna Lund? Nej
Har du varit på Liseberg? Nej
Har du varit på Kneipbyn? Nej
Har du varit utomlands? JAPP - Turkiet
Har du varit i en annan stad? Japp
Har du bott hemma? Nej

Under 2010..
Har en vän dött? Ja, min mormor
Har en vän sökt tröst hos dig? Ja
Har du sökt tröst hos en vän? Japp
Har du sovit över hos en vän? Ja
Har du varit kär i en vän? Nej
Har du fått mer en fem nya vänner under året? Vet inte :P

Under 2010 har du..
Har du pussat någon? Ja
Har du varit tillsammans med någon? Ja
Har du varit kär i någon? Ja
Har du  sovit med någon av motsatt kön? Yes, varje natt typ

När har du som mest..
Gråtit under 2010? När min mormor gick bort :´(
Skrattat under 2010? Oj det vet jag inte... När vi va utomlands kanske?

Denna månad..
Har du varit kär? Ja
Har du kysst någon? Ja
Har du pussat någon? Ja
Har du kramat någon? Ja
Har du skrattat? Ja
Har du gråtit? Ja
Har du varit glad? Ja
Har du varit ledsen? Ja

När..
Grät du senast? Igår
Skrattade du senast? Idag
Duschade du senast? Idag
Lyssnade du på musik senast? igår
Hade du kul senast? I förrgår

Vem..
Kysstes du senast med? Daniel
Kramade du senast? Peggy
Pratade du i telefon med senast? Frida
Fick du sms av senast? Daniel
Hade du tråkigt senast? ? Nu typ
Kommer du ifrån? Mamma & Pappa ;)
Heter? Ida Johanna
Hur gammal är du? 27
När fyller du år? 8 april
Tycker du om någon just nu? Ja
Jag samlar på? Ingenting
Gröna eller röda äpplen? Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Närmsta vän och mamma
Vilken tid gick du upp idag? Typ 10.30
Har du sovit i din egna säng inatt? Japp
Har du sovit ensam inatt? Nej
Har du strumpor på dig nu? Nej
Hur svarar du i telefon? Hallå.. Eller Johanna
Vad ska du göra imorgon? Vet inte än
Var vill du bo när du blir stor? I ett hus på landet
Vad vill du bli när du blir stor? Jag vill jobba med djur...
Är det okej att gråta? Absolut
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommar helt klart.
Skulle du göra om du vann en miljon? Köpa ett hus och inreda det precis som jag vill ha det och resa
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej
Har du piercing? Japp
Har du tatuering? Ja, 5 st
Vill du gifta dig? De är klart
Vill du ha barn? Har redan 2 + en bonus, men om några år kanske ?
Solar du ofta?
Är du bra på att laga mat? De hopaps jag :)
Gillar du att dansa? OM JAG GÖR!
Hur vig är du? Hmm ?
Vilken är din favoritglass? Calippo
Tror du på ett liv efter döden? Ja
Är du morgon eller kvällsmänniska? Blandat
Vilken ögonfärg har du? Grön,brun,blå
Vilka hårfärger har du haft? Rött, Brunt, Svart, Blont, Ljus brunt och brunt med slingor, och slingblond
Är du beroende av något? Ja
Senaste låten du hörde? Uggla i bilen :P
Brukar du bädda sängen? Jo
Har du kysst någon under den senaste månaden? Ja
Vad var det senaste du sa? Hejdå
Saknar du någon nu? Ja



Blev en annan lista i väntan på nästa =)

Nu blir det en långprommis me doggen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0