Dag 1

Presentera mig själv..

Jag är 27 år född den 8e april i Sollefteå där bodde vi i några år.
Sen har jag bott på diverse ställen bla Norge och även Storuman som är mitt andra "hem" i hjärtat.
Jag vet nog inte riktigt vem jag är egentligen.
Men jag är mamma till 2 stycken och bonusmamma till 1 pojke, underbara barn ♥
Jag är sambo med världens finaste kille som verkligen fått mig att förstå och få känna riktig kärlek!
Matte till en Rottistik Peggy, en underbar hund!

Jag är en väldigt rastlös person som har svårt att bara sitta stilla eller inte ha nått att göra.
Kan reta upp mig själv på en massa massa saker, ältar jag gör en del också...
Hett temperament en äkta Vädur!

Det finns inge roligare än att umgås me familj och vänner.
Jag älskar att dansa...

Djur är mitt största intresse. Jag är utbildad Djurvårdare och önskar så att jag fick jobba med djur.
Hundar har alltid vart en STOR del av mitt liv, när jag va liten umgicks jag mer med hundar än andra barn!
Hästar har ockå varit en stor del av mitt liv.
Fick äran att få ha världens härligaste Nordis på foder när vi bodde i brunflo.

Så det va en liten presentation om Moii...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0