♥ Dag 3 – Mina föräldrar.

Jag föddes i Sollefteå och där bodde vi som en familj tillsammans allihopa sen flyttade vi till Rognan I Norge.
Där skiljde sig min mamma och pappa.
Vi flyttade till Storuman och mamma träffade Stefan.
Han kom att förbli den bästa styvfar man kunde ha, och han är den enda jag känt ett band till på det viset!
Han har alltid funnits för oss bonusbarn.

Min mamma är en otrolig människa.
Hon finns alltid för sina nära och hon ser alltid till andras bästa innan sig själv!
Hon har haft ett tufft jobb att uppfostra 3 flickor varav en va en riktig finne i r*ven...
Men jag har fått lära av mina misstag och det har gjort mig starkare. Mig kunde man inte ge utegångsförbud och rada upp en massa förbud för då gjorde jag helt tvärtemot.
Jag och min mamma har alltid haft en fin relation och jag har kunnat prata om allt mellan himmel och jord.
Hon är den första jag ringer då jag mår dåligt eller behöver ösa ur mig massa. Hon lyssnar ALLTID!
Vi var aldrig bortskämda förutom på kärlek!
Vi åkte alltid på semester när vi va mindre, Surahammar var en favoritresa, att få hälsa på Stefans föräldrar och min barndomsvän Mari. ( Vi gjorde en jävla massa hyss tillsammans ;)

Älskar Dig Mamma ♥

Min pappa har alltid bott väldigt långt ifrån oss. Men vi va där på sommrar, vissa lov och varannan jul.
Där blev man bortskämd. Att gå på Stor & Liten i Stockholm va enormt för oss och även Gröna Lund har vi många fina minnen ifrån!
När han bodde i Fågelbro var okså en underbar tid, älskar det stället, och jag fick rida massor på hästgården som finns där, fiskat har vi också gjort en hel del!
Min pappa åkte till Californien och jobbade som fotomodell. Mycket fina kort har han, älskar att kolla på dom, jag avundas, vilken grej alltså =)
Han har även vart en tid i Italien och även fler ställen utomlands!
Nu har han bosatt sig i Sollefteå så nu har vi ganska nära och vi försöker åka dit så ofta vi kan!

Älskar Dig Pappa ♥

Jag kan skriva hur mycket som helst om mina älskade päron men det får räcka såhär.
Ni är mitt allt ♥

Kommentarer
Postat av: Pappa

Tack för dina fina ord Johanna....Älskar dej !!!

2011-01-19 @ 20:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0