Fockers

Va på bio igår med Jane & Frida.
Jane bjöd oss båda på Little fockers!
Den va jävligt rolig och vi alla va på riktigt skratt humör så jag får ursäkta oss för alla
som va på bion samtidigt som vi ;)



Innan bion så käkade vi min favorit rätt Kycklinggryta med cocosmjölk och annat gott :)
Sen satt vi och surra sen åkte vi ner på stan och kikade på bio.
Efter bion så lånade vi med oss Solsidan av frida så gick vi upp till
Jane och kikade på den. Sov där. Skönt för jag hatar att sova ensam :P

Har hängt med JanE hela dagen och kikat film och nu är jag hemma.
Ska jobba mellan 18.21 sen blir det klackarna i taket tror jag ;)

Nu ska jag göra mig lite iordning så allt går smidigt sen!


kikade på denna helt sjukt roliga film hemma hos JanE



hahahahahahahaaaaaa


Poss Hej


Kommentarer
Postat av: Bibbi

Hej gumman,



Vad skoj. Ja den översta filmen skulle jag med vilja se. Han till höger är så himla bra skådis.

Hoppas det går bra på nya jobbet och ville bara ge dig en kram över bloggen.

Puss så länge.

//Bibbi

Postat av: Mamsen

Åh, vill också se Fockers :o) Dom är ju helt vansinniga. Puss,puss

2011-01-18 @ 20:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0