Dålig!

Är kass på att uppdatera just nu.
Massa har hänt som jag inte kommer skriva ut här..

Dagarna flyter på. Är ganska less just nu, känner att jag tappat en del.
Har bara varit hemma typ och jag får ju såna svackor ibland, vill bara vara hemma i mitt trygga bo.
Tur man har nån vän iaf som kommer på besök när det känns som tungast. Skönt att ha nån!

Fasen va du lyfter mig gumman. Vet inte vart jag hade tagit vägen dessa veckor om inte du funnits här ♥


Nu vill jag ha riktig sommar. Vill ha värme och soooool!
Ser ut att kunna bli fint idag, men det kan ju ändras fort. Så nu snart ska jag ta hunden och gå en promenad!

Köpte en klänning förra veckan. shiit så jag älskar den !



Och våran skatt ♥



Har inte så mkt mer att skriva om just nu!

Byyye For Noooow




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0