Feber

Här är det fortfarande feber :(
Emilia har haft hög feber ända sen i fredags och även Kevin men han är mkt bättre nu....
I helgen jobbade jag hela dagarna. Älsklingen va hemma med barnen.
Vi hade även besök av Daniel & Marlene och deras hundar. Trevligt!
Dom har ju också köpt en rottis, en hane som är så grymt snygg så det finns inte.
Peggy och han hittade varandra på en gång så hon blev så glad när dom kom =)

Peggy & Apache



Snygga Apache



Igår va vi på storsjöbadet. men Emilia hade 39 graders feber så hon va med momma, tråkigt iom att hon älskar att bada!
Det va jag, kevin, syster, Måns, Hugo och Elli som plaskade runt. Mysigt!

Mor & Son ♥



Är inte så flitig på att skriva, haft så mkt nu.. Känns som om man bor på jobbet ibland!
Har varit en hel del irritationsmoment och det gör mig galen i huvet.
Villka jävla människor det finns, blir alldeles matt!

Skulle jobba 14-21 idag men eftersom barnen fortfarande är dåliga så börjar jag 16.30 då Daniel slutar!

Till helgen blir det mest troligt After Work! Trevligt!!

Over And Out


Kommentarer
Postat av: Sara

Hm, ingen after work utan en tur till Rätan med badtunna och cider istället!!!!

2011-03-08 @ 12:26:02
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0