Hosta from hell.....

Gud så trött jag är på all sjuka nu...
Emilia har två nätte nu hostat så man tror hon ska kräkas.
Inatt hostade hon så häftigt att hon inte fick luft nästan. Mitt lilla hjärta.
Så det va bara att vabba idag IGEN! Vill att mina barn ska få bli frisk nu.
Micke kommer väl på eftermiddagen nångång. Hon längtar efter pappsen nu =)

Ikväll ska jag på After Work me jobbet, verkar inte vara många som va sugen, tråkigt.
För våran personalgrupp behöver verkligen hitta på nått, så många som är så griniga och gnälliga!
Men det blir nog skoj ändå =)

Hade velat åka till Rätan men Daniels polare fyller år och han är bjuden tid i morron så vi får vara hemma ihelgen... skulle ha åkt iom att lillasyster skulle dit och dom skulle bada tunna och dricka lite.

Annars då? Jo jag lever, strålande sol ute, kan inte bli bättre ;)

Nä nu ska jag mysa med stumpan min ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

Det går fler tåg! =)



Pözz

2011-03-11 @ 15:19:54
URL: http://frokenmamsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0