Jobb

Sitter och kikar på Våra Bästa År, börjar jobba 13.30, skulle börja 14.15 men va tvungen att börja tidigare!

Det mesta flyter på... Har inte vägt mig nått mer, iom min onyttiga helg så har jag inte haft nån lust!
Har gått en hel del denna vecka, suuperskönt!
Ska nog sälja Crosstrainern och köpa ett gymkort på Stepin, tycker gym24 suger faktiskt!

Mamma har åkt ner till Västerås till Becca, vill också åka dit. Får ta en trip i sommar och även hälsa på Ingela och hundarna =)

Igår åt vi så sjukt god mat, Oxfilé och en god sallad.. Mums jag gillar GI skarpt ;) Saknar inte ens potatis, stripes, macaroner, eller pasta. Och dessutom har jag börjat äta Flatbröd, det är supergott och innehåller endast 3.5 kolhydrat per skiva. Good!





Nä nu ska jag göra mig lite iordning, lyssna på skön musik och fixa lite!

Ha det gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0