Mål!

Nu har jag gett mig fan på att komma igång till beach 2011.
Och jag känner mig faktiskt riktigt duktig hittils =)
Och dessutom ska jag prova ett bantningspiller. Hoppas det funkar =)
Känner mig riktigt taggad och vill verkligen tappa dom där envisa kilona som sitter på min kropp!!!



Käkade lunch med Daniel, vi köpte thaimat (jag skippade riset).
Men shit va det inte smakade bra, jag rekomenderar INTE Thaivagnen uppe vid Coop Lillänge. Urk!!!
Men däremot har Thaivagnen i Torvallla MKT god mat!
Sen åkte jag till mamma och umgicks lite, vi gick en prommis med hundarna =)

Nu ska jag snart göra iordning middagen, det blir tacoröra me massa gott!

Over And Out


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :)

2011-07-19 @ 19:35:20
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0