Torsdag

Ha gått ner 2 kg sen i måndags.. Wiiee... Hoppas att det fortsätter!

Till frukost åt jag ägg, men mådde så himla illa efteråt :/
Nu till lunch blev det tacoröra med sallad.
Ska jobba kväll så det blir ingen middag, det får bli en avocado!

Ska snart åka till jobbet börjar 14.00 coh slutar 21.00
Fick ju en bil av min älskling i fredags. *Lycka*

Tänkte ju städa och fixa här hemma, men jag orkade helt ärligt inte, jag tycker jag gör inget annat än städar och plockar! Nä idag har jag bara tagit det skitlugnt nu innan jobb. Skönt!

I helgen åker min käresta till Orrmå, där blir han hela långa helgen!
Ska träffa Madde i morron vi ska på After Work och surra =)

Nä nu ska jag göra mig iordning..

Fyy tuusan va det blåser ute :(
Ge mig sol & värme NU




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0