21 Nov

Vad tiden går fort.. Snart jul och vi har massor med julklappar kvar att handla.
Jobbat hela helgen. Är helt slut!
Fattar inte varför jag aldrig blir fri denna förkylning. Irriterande......!

Ska åka på Dollar och kolla på lite gardiner, fick ett par jättefina röda ölljettgardiner av farmor och dom vill jag ha i vardagsrummet. Men hoppas att det finns kvar för jag måste ha 2 till. vi har så stora fönster.
Frida ska joina, det blir mysigt, va ett tag sen man umgicks.
Är mest hemma med familjen.
Men jag va ut med Yvonne & Diana förra helgen, hade jättekul =)

Snart är det 1:a advent, som jag längtar till att få julpynta, blir så otroligt mysigt!

Skulle vilja åka till Sundsvall över dagen framöver.

Nä nu ska jag försöka fli till mig lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0