Tiden går...

Och jag är dålig på att blogga. Har tappat intresset.
Tycker jag gör inget annat än jobbar och fixar hemma.
Skulle vilja ha ett break och åka iväg. Fan vad skönt det skulle vara!
Önskat att jag hade kunnat följa med mamma till Minneslunden i lördags men hade ett hästpass på jobbet så kunde inte :(  Mamma sa att det va så vackert att tårarna bara rann. Önskar så jag hade kunnat följa.
Skäms för att jag inte har varit dit. Jag vill men har inte tordas, jag saknar min Mormor så det gör ont. Vill bara låtsas att hon är bortrest men kommer tillbaka, men så är det inte, det är snart ett år sen hon somnade in.
Mina fina mormor ♥

Annars är det väl inget nytt som hänt, men man får hålla tummarna att det ändras snart, för jag vet inte om jag står ut så länge till. Vill ha förnyelse och en förbättring i mitt liv! och det NU!

Nu ska jag åka och... Jobba... ! Kul? Nä men nödvändigt!!!

Tänkte lägga ut lite bilder från Tallinresan men det får bli ett annat inlägg.
Bjuder dock på 3 st i detta inlägg.










Kommentarer
Postat av: Mamma

Hade gärna haft med dig till minneslunden, vi brukar ju stötta varann bra :o) Tänker så mycket på dig och vill att det ska ordna sig med jobb. Älskar dig, tusen pussar <3

2011-11-08 @ 18:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0