2013

Så har ännu ett år passerat!
2012 för mig va ett kaotiskt år med många tråkiga händelser men även fina stunder också som jag får bära med mig!

2013 för mig blir ett år med nya möjligheter och chanser. Jag kommer verkligen ta vara på det som betyder nått för mig och som gör mig glad och lycklig!

Finns många saker jag önskat jag gjort annorlunda eller tidigare än jag gjort.
Men ibland vill man inte riktigt se.. Det gör för ont och blir för jobbigt så man skjuter bara det framför sig..

Jag har fått se sidor hos människor som jag inte tyckt varit ok och jag har fått en heel del påhopp om allt mellan himmel och jord! Men vet ni vad? Det speglas bara tillbaka på er själva. Man måste kunna respektera varandra oavsett åsikt, alla måste få ha sin egen även om det kanske inte är vad man vill höra men man måste ändå kunna ta att man tycker olika ibland, utan att man behöver komma med personangrepp. Jag tycker bara det är trist när folk ska börja häva ur sig en massa skitsnack för att man har delade åsikter.. Känner mig faktiskt väldigt besviken på folk som stått mig så nära och sen bara Pang!! Så ska det kastas skit åt höger och vänster!
Vet ni? Jag Varken Orkar eller har lust med nå tonårsfasoner.. Sprida rykten, skvallra och annat skit!
Har ni nått att säga så säg de till den det handlar om istället för Att söka medhåll på en massa offentliga sidor..
Ja jag är urless på all dynga som folk häver ur sig för att skydda sin egen heder..
Men jag är ändå tacksam.. Jag kommer att klara det denna gång. För just nu känner jag mest bara illamående av dig.. Du kan sprida vad du vill om mig för jag vet vad som är sant och inte och de är så sköönt att veta att magkänslan hade rätt... Går vidare med nya ögon!

Ja surt inlägg men så jag känner gott folk!

Ska avsluta detta nattinlägg med lite roligare saker.

Har avslutat min förra tjänst då jag fått chansen att få vara med på en uppstart på ett nybyggt boende tvärs över vägen! Helt fantastiskt! Jag är så sjukt lycklig.
Idag eller snarare igår va våran första dag. Vilket härligt gäng :-)
Ser verkligen vara framemot detta år!
Kommer va lite kämpigt i början då jag fortfarande knappt får i mig nått och en massa tankar som snurrar. Men en dag i sänder och jag har mina underbara vänner och familj som finns i vått och torrt. Kärlek Till Er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0